woensdag 5 oktober 2011

Ook wij gingen naar de KTA1 in Diest!

Wanneer ik na het behalen van mijn diploma op de mijn in Beringen al direct aan een draaibank mocht beginnen was een gevolg van goed afgelegde ingangsproef.
 Rik Cruysberghs 


De lokroep naar de RTS in de Grauwzusterstraat Diest bleef en het aanbod om hier na mijn studies leraar te worden heb ik dan ook met graagte aanvaard. 


Dat we hier terecht kwamen in een hechte groep vrienden collega's illustreerd deze foto gemaakt op een woensdagnamiddag in 1962 "voor" een match die we toen met de collega's gingen spelen tegen het Atheneum en we dan ook met glans gewonnen hebben.
Op de foto zie je op de bovenste rij:  Rik Cruysberghs,Romain Claes, Pierrot Deschamps (hij was als doelwachter imposant en hierdoor bijna onverslaagbaar), Paul Heynen (coach en soigneur), Alois Buttiens, Jean Vansweevelt, en Rik Beckers
Op de onderste: Paul Smeets, Jef Brabants, Renaat Verbemen, Louis Ruytinckx en Guillaume Peeters.
We hadden nog geen sponsorshirts maar toch al éénzelfde truitje zodat we elkaar "blindelinks" konden vinden.

1 opmerking: