Lutgarde Vos heeft alles tot in de "puntjes" voorbereid.
De hele organisatie vraagt wel wat voorbereiding, je geeft thuis toch ook niet elke dag 150 gasten een echte "Spaghettiavond".
Lutgarde bestelt, vraagt hulppersoneel, organiseert, kookt en kijkt of alles in goede banen, volgens een strikt tijdschema verloopt.
Aan de kassa, toch ook wel een belangrijk onderdeel van de avond, zorgt Denise Santermans , in gekende verzorgde stijl, voor de organisatie.
Aan alles wordt gedacht en op de juiste manier voorbereid en klaargezet.
De eerste gasten en ook de volgende, worden hartelijk ontvangen door het ontvangstcomité.
Hier is de dame van dienst Diane Bergmans.
Wachtende gasten aan een fijn gedecoreerde tafel en je ziet dat ze er zin in hebben.
De bediening.
Leerlingen van een bepaald jaar zijn gevraagd om een helpend handje uit te steken. Ze hebben dat zéér voortreffelijk gedaan. Je ziet tot wat een opleiding in KTA1 allemaal kan leiden.
Misschien hebben ze wel enige baat bij deze avond?
In de bediening worden de eerste borden gevuld en kritisch door Lutgarde gevolgd naar het uiterlijk en voldoende inhoud.
De gasten zorgen, met hulp van dat glaasje, dat bij spaghetti past, voor een gezellige sfeer.
Er moet heel wat bijgepraat worden.
Ieder van de aanwezigen laat zich de lekkernij smaken. De meesten voegen daar nog een lekker potje rijstpap aan toe.
Een woordje van dank voor zij die achter de schermen voor een degelijke opvolging en uitvoering hebben gezorgd.
Van "samenwerking" gesproken. Proficiat!!
Het helpend handje dat zeer welkom was!
Topoverleg om vast te stellen dat deze avond goed verlopen is.
Tot de volgende keer in KTA1.
Heeft men daar niet op 27 november een "terugkeerdag" voor leraars, oud-leraars, leerlingen en oud-leerlingen?
Waarop wachten?!! Gezelligheid verzekerd.
Waar blijven de reacties?
BeantwoordenVerwijderenWaar blijven de reacties?
BeantwoordenVerwijderen